torstai 18. helmikuuta 2016

Kullasta hiuksissa

Kelaan mihin pyrin sillä, että laitan tänään päälleni tällaiset vaatteet? Onko raitapaita jonkinlainen tiedostamaton päätös tuoda esille omaa identiteettiäni.

Mietin musiikkia, jota kuuntelen. Pidänkö siitä oikeasti? Tämäkö on se minun musiikkimakuni. 

Selaan soittolistaani. Twenty One Pilots, Bebe Rexha, One Direction, Guns N' Roses, Green Day, Lukas Graham, Haloo Helsinki. Näistäkö sitten pitäisi koostua se minun makuni?

Puhetyylini, eleeni, kävelytapani, ovatkohan nämäkin juuri minua? Mistä voin tietää?

Pohdin, onko tämä kaikki itse luomaani. Olenko minä siis minä itse.

Vai olemmeko sittenkin kaikki samankaltaisia, samanlaisia.


Minä mietin. Ja taustalla laulaa Olavi Uusivirta kullasta hiuksissa.


3 kommenttia:

Ilahdun aina kommenteista. Kiitos <3